Vsebinski marketing ali oglaševanje?
| Članek je bil prebran 1.138 krat.
Slabo!Zadostno!Dobro!Prav dobro!Odlično!

Vsebinski marketing ne pomeni oglaševanja v klasičnem pomeni besede. Pod pojmom oglaševanje si namreč običajno predstavljamo oglase oziroma reklame, katerih namen je v prvi vrsti ta, da nam blagovna znamka z njimi nekaj proda. Vsebinski marketing pa pomeni ustvarjanje in posredovanje koristnih, kvalitetnih in relevantnih vsebin točno določeni ciljni skupini uporabnikov, zato, da bi jih pritegnili in pridobili za sodelovanje. Končni cilj vsebinskega marketinga je tako torej mnogo bolj dolgoročen, saj se podjetja oziroma blagovne znamke na ta način trudijo pridobiti predvsem zveste kupce oziroma lojalnost.

w3bV tem smislu vsebinski marketing pomeni ustvarjanje vsebine, ki ima za potencialne uporabnike neko dodano vrednost in jim koristi. Uporabnike tako blagovna znamka prepriča s kvalitetno in relevantno vsebino in ne z neposrednim oglaševanjem. Seveda pa cilj vsebinskega marketinga ni vedno prodaja izdelkov ali storitev, ampak so cilji lahko tudi drugačni, npr. donacije. Vsebinski marketing deluje na dolgi rok, zato je dolgoročni cilj ustvarjanje lojalnosti – če gre za kupce, to torej pomeni ustvarjanje lojalnih kupcev, ki bodo vedno kupovali določeno blagovno znamko. Vsebinski marketing je v tem pogledu izobraževanje svojih kupcev z vsebino, preko katere lahko uporabniki blagovno znamko dobro spoznajo in ji začnejo zaupati.

Mnogi uspeh vsebinskega marketinga pripisujejo na račun tega, ker večina ljudi oglase preprosto ignorira in jih dojema kot moteče. To niti ne preseneča, saj smo bili v zadnjih letih priča pravi poplavi oglasov, tako preko klasičnih kakor preko digitalnih medijev (digitalni marketing). To pomeni, da si večino oglasov sploh ne zapomnimo, še manj pa smo pozorni na blagovne znamke, ki stojijo za oglasi. V množici si tako zapomnimo le redke, ki navdušijo s kreativnostjo ali izvirnostjo. Vsebinski marketing pa je v primerjavi s klasičnimi oglasi povsem nevsiljiv, saj njegov primarni cilj ni prodaja. Uporabnike tako pritegne z vsebino in informacijami, ki jim lahko koristijo in se jim zdijo zanimive. Kupci tako blagovno znamko začnejo povezovati s pozitivnimi občutki, to pa na koncu lahko pripelje do zaupanja in lojalnosti. Vsebinski marketing danes zaradi vseh teh lastnosti uporablja vse več podjetij po vsem svetu, tudi pri nas.

V prihodnje bo vsebinski marketing še pridobival na svoji pomembnosti, saj kar 80 % ljudi informacije ali podatke raje pridobi iz prebiranja člankov kakor iz oglasov. V kar 70 % je vsebinski marketing pri uporabnikih dosegel tudi to, da se zaradi posredovanih vsebin počutijo bolj blizu z neko blagovno znamko. 60 % ljudi je prepričanih, da jim tovrstne vsebine bistveno olajšajo nakupne odločitve in da jim torej poenostavljajo življenje. podjetja bodo v prihodnje tako verjetno vse raje vlagala svoj denar, čas in ostale resurse tudi v vsebinski marketing, saj je na račun kvalitetne vsebine mogoče pridobiti zadovoljne in zveste kupce. Seveda pa lahko vsebinski marketing deluje in je učinkovit samo, če vemo, kako ga pravilno zastaviti. Ker ni vsakdo strokovnjak za vse, se je smiselno obrniti na tiste, ki so na tem področju izkušeni in usposobljeni. Takšna agencija je gotovo W3B, ki spremlja trende in razvoj vsebinskega marketinga. Če se namreč tega področja lotimo na pravi način, se lahko nadejamo tudi učinkovitih in uspešnih rezultatov.

© 18. 05. 2024 - mcb. Oglaševanje.