Uspešnost digitalnega marketinga
| Članek je bil prebran 1.672 krat.
Slabo!Zadostno!Dobro!Prav dobro!Odlično!

Digitalni marketing postaja vse pomembnejši element v oglaševanju nasploh. Večina strokovnjakov vam bo znala povedati, da so uspešne oglaševalske zgodbe tiste, ki znajo učinkovito in smiselno prepletati tako digitalne oglaševalske kanale, kakor tudi klasične medije (TV, radio, tisk). Digitalno tako nikakor ni nekaj, kar bi lahko zanemarjali oziroma zapostavljali, temveč v tej igri postaja vse bolj enakovreden igralec.

Razne internetne slikiceDigitalni marketing je sestavljen iz več različnih načinov doseganja potencialnih strank. Gotovo je danes za podjetje nujna dobro zastavljena in optimizirana spletna stran. To je pravzaprav baza, iz katere lahko gradimo ostale marketinške strategije. Pomembno je tudi oglaševanje na Googlu (Google Adwords, remarketing…), saj je na ta način moč doseči stranke in poslovne partnerje po vsem svetu. Vse bolj v ospredje stopajo tudi socialna omrežja in danes je Social Media Marketing že resna in kar nujna sestavina dobre digitalne oglaševalske kampanje. Prav tako ne gre zanemarjati dobrega starega e-mail marketinga, s katerim lahko še vedno uspešno dosegamo tiste, ki jih naša ponudba zanima. Dobro sestavljena e-mail lista oziroma seznam email naslovov je za podjetje nekaj neprecenljivega. Čeprav je po eni strani res, da zasipavanje uporabnikov spleta z obilico elektronske pošte, lahko za podjetje naredi več škode kakor koristi, se je po drugi strani potrebno zavedati, da je pošiljanje elektronskih sporočil (v pravih odmerkih) še vedno ena izmed najbolj učinkovitih načinov za povečanje prepoznavnosti in pospeševanje prodaje.

Raziskava Merkle je na primer pokazala, da kar dve tretjini vprašanih sporočila komercialne narave raje prejema preko e-mailov oziroma elektronske pošte kakor na druge načine. Ta digitalni kanal torej še zdaleč ni passe in je potrebno nanj resno računati tudi v prihodnje. Elektronski marketing je namreč moč uporabiti tudi zato, da vaše potencialne stranke od časa do časa le spomnite na vašo blagovno znamko ter tako posredno poskrbite za boljšo prepoznavnost in prodajo.

© 19. 05. 2024 - mcb. Oglaševanje.