Adwords oglaševanje v Sloveniji
| Članek je bil prebran 1.514 krat.
Slabo!Zadostno!Dobro!Prav dobro!Odlično!

Google Adwords oglaševanje je namenjeno povečanju obiska na spletnem mestu in posledično tudi povečanju prodaje. Adwords oglaševanja se je najbolje lotiti v sodelovanju z digitalno oglaševalsko agencijo, ki ima Google Partners certifikat. Google Adwords oglaševanje ponuja možnost oglaševanja PPC (Pay-per-clic – plačilo na klik) in oglaševanja AdSense oziroma CNT (število prikazov). Pri oglaševanju s plačilom na klik stranka plača samo realizirane klike. Pri odločitvi za adwords oglaševanje je ključen tudi podatek, da v Sloveniji splet uporablja kar 71 % prebivalstva, kar je skoraj ¾ vseh ljudi pri nas. Pri tem je iskalnik Google najbolj pogosto uporabljen iskalnik, katerega uporablja kar 95 % vseh uporabnikov spleta. Zaradi tako širokega dosega kampanja brez adwords oglaševanja pomeni zanemarjanje velikega dela vaše potencialne publike. Poleg dosega so ključne prednosti oglaševanja z Googlom še:

Katere možnosti ponuja Adwords oglaševanje?

Google adwords ponuja več različnih možnosti. Ena varianta je zakup ključnih besed na iskalniku Google. Ta način pomeni, da se oglas prikaže, ko uporabnik spleta naredi poizvedbo v iskalniku Google ali pa pri enem izmed partnerjev (izbirno). Oglas je vselej pokaže nad ostalimi organskimi zadetki kot sponzorirana povezava.

Druga možnost adwords oglaševanja je uporaba Google prikaznega omrežja. To pomeni, da prikazno omrežje vključuje večjo skupino spletnih mest (npr. bolha.com, avto.net, rtvslo.si, itd.), ki z Googlom, njegovimi storitvami in portalom Youtube sodelujejo pri prikazovanju Adwords oglasov.

Tretja možnost je remarketing oziroma ponovno trženje. To je funkcija, ki omogoča, da se doseže tiste uporabnike, ki so že bili na vašem spletnem mestu. Oglasi se tem uporabnikom lahko prikažejo tudi, ko obiskujejo druga spletna mesta v prikaznem omrežju Google.

© 03. 05. 2025 - mcb. Oglaševanje.