Kaj lahko dosežete z remarketingom?
| Članek je bil prebran 1.722 krat.
Slabo!Zadostno!Dobro!Prav dobro!Odlično!

Nekateri oglaševalci prisegajo na remarketing in znajo povedati, da slednji zares dela čudeže. Gotovo gre za inovativen način doseganja tistih, ki so vam ob prvem obisku spletne strani pred opravljenim nakupom »ušli«. Če se je nekoč takšno ciljanje zdelo znanstvena fantastika, lahko danes govorimo o učinkovitem doseganju tistih, katere želimo doseči, s sporočili, prilagojenimi posameznim uporabnikom. Pravo, prilagojeno sporočilo je nekaj povsem drugega od splošnih oglasov, ki ciljajo hkrati vse in nikogar.

Napisi na tabliČe je nekdo vašo stran zapustil zaradi točno določene ovire, na katero je naletel, potem lahko z natančno analizo in remarketingom poskrbite, da se pri vas ne bo počutil kot zgolj številka oziroma, kot zgolj še en kupec med mnogimi kupci. Sporočilo, s katerim ga boste nagovorili, mu bo na osebni ravni povedalo več, kakor ducat splošnih oglasnih sporočil vašega podjetja. Remarketing se je v preteklosti že izkazal za zelo uspešnega. Remarketing pomeni, da dodamo delček kode, z oznako za ponovno trženje, vsem stranem določenega spletnega mesta. Uporabniki, ki bodo obiskali vašo spletno mesto, bodo nato dodani na sezname za ponovno trženje. Na tak način lahko takšne potencialne kupce dosegate, ko brskajo po drugih spletnih mestih. Seznami za remarketing so za oglaševalce izjemno dragoceni. Uporabiti jih je moč na različne načine, pač odvisno od spletnega mesta, ciljev oglaševalske akcije in poslovnih ciljev.

Lahko jih uporabimo pri remarketingu za prikazno omrežje (vaše oglase prikazujete, ko uporabniki brskajo po spletu), za iskalno omrežje (oglase prikazujete, ko v Googlu iščejo, kar potrebujejo) ali pa jih uporabite pri dinamičnem remarketingu (na voljo le za oglaševalce z računom Google Merchant Center; prikaz oglasov, ko si uporabnik ogleduje druga spletna mesta).

© 03. 05. 2025 - mcb. Oglaševanje.