Razmišljate o diplomi iz digitalnega marketinga?
| Članek je bil prebran 1.430 krat.
Slabo!Zadostno!Dobro!Prav dobro!Odlično!

Digitalni marketing je vse pomembnejši del oglaševanja podjetij in blagovnih znamk. Nič čudnega torej, da se povečuje tudi povpraševanje po kadrih, ki lahko to delo uspešno opravljajo. Veliko ljudi, ki se poklicno ukvarja z digitalnim marketingom, se je tega posla priučilo, brez da bi za to imeli uradno priznano izobrazbo, danes pa si je mogoče pridobiti tudi razne certifikate, priznanja, licence in celo diplomo iz digitalnega marketinga. V tujini je taka praksa običajna že nekaj let, pri nas pa se v zadnjem času pojavljajo programi usposabljanja, ki zagotavljajo diplomo iz tega področja. Pri tem smo pri nas povečini prevzeli učne načrte iz inštitutov iz tujine, ki imajo običajno podružnice po več državah po svetu. Ker se področje digitalnega marketinga nenehno razvija, se temu prilagaja tudi učni program in vsebine, ki se ves čas nadgrajujejo in posodabljajo. Prav tako se v učne načrte ves čas vključujejo nove tehnike in metode, kar je najboljše zagotovilo, da bo pridobljena izobrazba in znanje tudi sveže, aktualno, uporabno in koristno.

digitalni marketingPri tem je potrebno biti pozoren na to, da se odločimo za program, ki je priznan tudi mednarodno. To pomeni, da po končanem usposabljanju programa pridobimo diplomo, ki je mednarodno veljavna in priznana, tudi če želimo z njo delati izven meja svoje države.

Katera znanja pridobite z diplomo iz digitalnega marketinga?

Diploma iz digitalnega marketinga obsega znanja iz raznolikih področij. Osnova je seveda poznavanje spleta, digitalnih orodij in novih digitalnih konceptov, s pomočjo katerih se gradi odnose s kupci. Splet in digitalno je za vselej spremenil stara trženjska pravila, zato je za to področje potrebno pridobiti nova znanja. Prav tako vsebuje znanja iz področja email marketinga, ki danes še vedno ostaja eden izmed najpomembnejših digitalnih kanalov, ki najhitreje povrnejo investicijo. Le redko kdo, ki sicer dela na področju email marketinga, se lahko v resnici pohvali z uspešnim oblikovanjem in tudi izvajanjem e-mail oglaševanja, ki se na prvi pogled nemara zdi zelo enostavno, a je v resnici zelo kompleksno. Dober email marketing namreč zahteva znanje iz časovnega planiranja, testiranja, varstva podatkov, pisanja besedil, inovativnega oblikovanja, itd. Področje digitalnega marketinga je pomembno povezano tudi z analitiko, ki ne pomeni samo velike količine podatkov, ampak predvsem merljivost, sprotno prilagajanje, spremljanje in optimiziranje kampanj. V svetu digitalnega marketinga se tako oglaševalci ne bi smeli odločati le na podlagi svojih občutkov, ampak predvsem glede na analitiko, ki pogosto pove več, kakor zgolj intuicija. Pomembno področje digitalnega marketinga, ki ga mora dobro poznati vsak z diplomo iz digitalnega oglaševanja, je gotovo tudi SEO, ki se je v zadnjih letih močno spremenil, zaradi naprednih algoritmov spletnih iskalnikov pa postaja tudi vse bolj kompleksen in napreden. SEO je mnogo več kot zgolj ključne besede, saj zahteva razumevanje delovanja spletnih iskalnikov, iskanja in testiranja najboljših rešitev in nasploh išče odgovore na to, kako postati št. 1 na najpomembnejšem spletnem iskalniku, Googlu. Nepogrešljiv del oglaševanja na spletu so tudi družbeni mediji, ki danes pomenijo pomemben način komuniciranja s strankami. Prav tako diploma digitalnega marketinga vsebuje še znanje iz področja Display oglaševanja, SEM spletnega oglaševanja, mobilnega marketinga in iz področja planiranja ter strategije. Več o tem, kaj vse pomeni digitalni marketing, pa si lahko preberite tukaj.

Preberite si tudi o uspešnosti digitalnega marketinga!

© 19. 05. 2024 - mcb. Oglaševanje.